Documentatie

Fouten opsporen / Debug modus

Wanneer er een foutmelding in beeld verschijnt of het verzamelen van facturen niet werkt, dan kun je achterhalen waar het fout gaat met behulp van de “foutopsporingsmodus”.

 

Om deze modus te activeren ga je naar de “instellingen” pagina en daar activeer je de “foutopsporingsmodus”. Klik vervolgens op het “opslaan” icoontje.

 

Vervolgens doe je nog een poging om de facturen binnen te halen. Mocht er weer een foutmelding in beeld komen dan kun je de oorzaak bekijken in de map “documenten/verzamelsysteem/debug-log”. In deze map staat een screenshot welke toont waar het systeem vastloopt op de betreffende website.

Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat de verkeerde inloggegevens op zijn gegeven. Deze kun je vervolgens dan zelf aanpassen.
Ook kan het gebeuren dat de structuur van een specifieke website is aangepast waardoor de automatisering niet meer werkt. Laat het ons dan a.u.b. weten zodat wij dit kunnen fixen.

Mocht je er zelf niet uitkomen stuur dan de screenshots, log en/of eventuele foutmeldingen naar ons door & dan kijken we uiteraard met je mee!