VerzamelSysteem kan automatisch facturen ophalen uit een Youfone account.
Momenteel is het alleen mogelijk om facturen voor Sim Only abonnementen te downloaden via VerzamelSysteem. Heb je een ander Youfone product? Geef dit aan ons door zodat we deze ook kunnen integreren!
Youfone – Sim Only
Klik op “website toevoegen” en selecteer hier “Youfone – Sim Only” in het dropdown menu.
Bij “aangepaste naam” kun je eventueel de titel aanpassen. Deze titel komt uiteindelijk ook in de bestandsnaam te staan (wanneer zo ingesteld) wanneer je de factuur download naar je computer.
Ga je bijvoorbeeld meerdere accounts van deze website toevoegen aan VerzamelSysteem, maak dan duidelijk een onderscheid in de titel om de accounts en facturen te kunnen onderscheiden.
Vul vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord in.
Voor Youfone is tevens een “Abonnement-ID” (dit is jouw Youfone telefoonnummer) nodig om de facturen op te halen uit het juiste account. Het Abonnement-ID kun je terugvinden op de facturatiepagina. Linksboven op deze pagina kan je (indien je meerdere abonnementen hebt) het gewenste abonnement selecteren via het dropdown menu.
Het nummer in dit menu is het ‘Abonnement-ID’.
Voer dit nummer in het “Abonnement-ID” veld in van VerzamelSysteem.
Sla vervolgens de instellingen op.