Voor OF door jouw klanten
Bekijk de 5 minuten demovideo voor boekhouders:
Werking
Je kunt facturen verzamelen op het moment wanneer jij dat wilt. Open het programma, selecteer een periode en klik op “facturen verzamelen”. Het systeem gaat dan aan de slag en afhankelijk van het aantal facturen ontvang je binnen enkele minuten resultaat.
Websites worden gekoppeld met behulp van API keys of inloggegevens wanneer er geen API beschikbaar is. Zodra je het systeem start zal deze de acties van de gebruiker nadoen en als robot de sites afgaan, maar dan veel sneller als dat je dat zelf zou doen. Het systeem kan eventuele captcha puzzels/quizes oplossen en zal vragen naar een 2FA code wanneer deze nodig is.
Als er om een code voor 2FA wordt gevraagd, dan zal VerzamelSysteem deze aan jou vragen. Zodra je deze hebt ingevuld gaat VerzamelSysteem weer vrolijk verder met het downloaden van de facturen. Wanneer je een account hebt welke is gekoppeld aan een 2FA methode zoals een authenticator app dan werkt het helaas (nog) niet. Vaak is het dan wel mogelijk om een apart team-account aan te maken voor diezelfde site waarbij je dat betreffende account beperkte toegang geeft tot het facturatie overzicht en geen 2FA authenticatie op activeert. Dit account gebruik je dan bijvoorbeeld alleen voor VerzamelSysteem.
Onze techniek kan Captcha quizes/puzzels automatisch oplossen zoals jij het zelf zou doen. Captchas zijn voor VerzamelSysteem dus geen probleem.
Nee dat is niet mogelijk. (met Agency licentie dan kan je het wel VOOR je klanten bedienen)
Integraties
We hebben een lijst met websites die momenteel ondersteund worden. Elke week komen daar nieuwe websites bij. Mocht er een website zijn die nog niet geïntegreerd is dan kunnen we kosteloos een integratie voor je maken.
Er is een statuspagina waar alle ontwikkelingen op bij worden gehouden:
Status
Via de statuspagina kan men nieuwe integraties aanvragen en een link naar de lijst met alle integraties terug vinden.
Soorten licenties
Jullie krijgen een eigen landingspagina op onze website waar jullie de klanten naartoe kunnen verwijzen. Hier kunnen jullie klanten met een code het systeem “gratis aanschaWen”. Zij krijgen dan een aparte versie van het systeem met jullie logo en bedrijfsnaam. Wij zorgen verder voor de onboarding, de (technische) support en doorontwikkeling van het systeem. Jij bent verder verantwoordelijk voor het financiële stukje en hoe je dit afhandelt, weggeeft of doorberekend aan jouw klanten. Van ons ontvang je maandelijks de factuur welke automatisch wordt geïncasseerd. Tussentijds is het mogelijk om het aantal licenties aan te passen.
Met een agency versie draait het systeem intern op een eigen computer en verzamel je de facturen voor jouw klanten. Een agency licentie kan eventueel verdeeld worden over meerdere computers van collega’s. Er zijn verschillende manieren om 2FA codes te verkrijgen van klanten. Deze kun je bijvoorbeeld vragen via Whatsapp zodra je met de administratie van de klant aan de slag gaat. Of het is mogelijk om 2FA SMS-jes/emails automatisch door te laten sturen naar jullie kantoor. Hier hebben we een handleiding/tutorial voor.
Momenteel niet.
Veiligheid
De API keys en inloggegevens worden opgeslagen op jouw eigen computer, op dezelfde veilige plek waar je bijvoorbeeld ook inloggegevens opslaat van andere sites en services. Dit heet de Keychain/Sleutelhangertoegang (MacOS) of Credential Vault (Windows). Je deelt dus geen gegevens met ons en wij als maker van de tool kunnen hier dus ook niet bij. Jij als boekhouder ook niet.
De enige verbinding die er met onze server wordt gelegd is die van de licentiesleutel om te checken of deze actief is om de software te activeren + een check om te kijken of er een nieuwe update beschikbaar is om te downloaden.
Investering & verdienmodel
Nee er zijn geen verborgen kosten. De prijs aangegeven die wordt in rekening gebracht en er zitten verder ook geen limieten op de aantallen facturen die je binnen kunt halen met één licentie.
Dit is afhankelijk van hun verdienmodel en werkwijze.
Sommige boekhouders willen hun klanten helpen/ontzorgen en er zo voor zorgen dat meer inkoopfacturen bijtijds worden aangeleverd. Zij bieden VerzamelSysteem gratis aan bij deze klanten als een extra service en een stukje branding vanuit hun kantoor.
Andere boekhouders bieden de software aan hun klanten en berekenen de kosten door in een eventuele pakketprijs of los tarief en houden hier nog een leuke marge aan over.
Er zijn ook boekhouders die klanten volledig ontzorgen en de inkoopfacturen voor hen verzamelen tegen een bepaald tarief. Zij gebruiken dan de groepsfunctie (Agency licentie) in VerzamelSysteem om meerdere bedrijven te beheren op hun eigen licentie.
Of een combinatie van de punten hierboven.
Frequently Asked Questions
VerzamelSysteem is gebouwd voor ondernemers en boekhouders die veel wederkerende inkoopfacturen moeten verzamelen voor de boekhouding.
Wanneer je nog handmatig alle inkoopfacturen verzameld van alle websites waar je regelmatig diensten/producten afneemt, dan is VerzamelSysteem perfect voor jou om tijd te besparen.
Je kunt facturen verzamelen op het moment wanneer jij dat wilt. Open het programma, selecteer een periode en klik op “facturen verzamelen”. Het systeem gaat dan aan de slag en afhankelijk van het aantal facturen ontvang je binnen enkele minuten resultaat.
Onze techniek kan Captcha quizes/puzzels automatisch oplossen zoals jij het zelf zou doen. Captchas zijn voor VerzamelSysteem dus geen probleem.
VerzamelSysteem is een website van TechPreneur B.V.
Samen met een remote team creëren we websites, software en tools voor online ondernemers.
>> Lees verder
Wat heeft jouw voorkeur?
Jouw kantoor beheert de accounts van klanten
& download de facturen voor hen.
Jouw klant ontvangt VerzamelSysteem van
jouw kantoor & levert de facturen zelf aan.
Een combinatie van licenties is ook mogelijk.
Klaar Om Tijd & Frustratie Te Besparen?
Onbeperkt facturen verzamelen.
Weggeven of verkopen aan jouw klanten.
Op elk moment opzegbaar.
VerzamelSysteem integreert met de volgende websites
Is er nog geen integratie met een website(s)?
Dan maken we hem kosteloos voor jouw klant!
Etc..
De lijst wordt continu aangevuld.
Inkoopfacturen kunnen (indien gewenst) ook doorgestuurd worden naar één e-mailadres.
Zo kunnen jouw klanten de facturen doorsturen naar jou of direct naar het boekhoudsysteem.
Wat heeft jouw voorkeur?
Jouw kantoor beheert de accounts van klanten
& download de facturen voor hen.
Jouw klant ontvangt VerzamelSysteem van
jouw kantoor & levert de facturen zelf aan.
Een combinatie van licenties is ook mogelijk.
Wat heeft jouw voorkeur?
Jouw kantoor beheert de accounts van klanten
& download de facturen voor hen.
Je beveelt VerzamelSysteem aan aan jouw klant & ontvangt hier een wederkerende commissie voor. Jouw klant levert de facturen vervolgens zelf aan.
Een combinatie is ook mogelijk.